Zamknij Witaj! Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto tutaj. Rejestracja jest szybka i nie wymaga wypełniania skomplikowanych formularzy!
www.AionOnline.pl
+  Aion Online
|-+  Artykuły użytkowników forum» Brudnopis» ABYSS (Otchłań) [koniec]
Login:
Hasło:
Strony: [1] 2
Drukuj
Autor Wątek: ABYSS (Otchłań) [koniec]  (Przeczytany 7634 razy)
Deather
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 114

GG the end? yet? :(




IGNORUJ
: Kwiecień 19, 2009, 00:36:53

HISTORIA ABYSS
Bolesne wspomnienia "Wojen Milenijnych" (org. "Millenium Wars") dosłownie wryły się w ziemię w postaci ogromnych otchłani przypominające ludzkie blizny. To miejsce nazywane jest "Abyss" i bardzo dosadnie przypomina o słabości wieży. W odróżnieniu do otoczenia, Abyss jest królestwem chaosu, niczym najgorszy koszmar. Istnieje głęboko w sercu wszechświata Aion, wydaje się, że zachowuje się inaczej niż cokolwiek innego co można odnaleźć i dostrzec w Atrei. Anarchiczny i imponujący krajobraz wygląda jakby został stworzony do wielkich bitew.
Przemierzając Abyss nieraz napotkać można Elyos, Asmodian i Balaurów toczących zaciekłe bitwy. To bardzo niebezpieczny i nieprzewidywalny teren pełen wyzwań i szans na stoczenie zwycięskiego pojedynku, czających się praktycznie w każdym cieniu. Chociaż nie trudno tu o kłopoty, miejsce to kryje w sobie wiele wartościowych zasobów, legendarnych "Bossów" oraz obozów wrogich ras do możliwych do podbicia i złupienia.

Jednak, aby znaleźć to wszystko trzeba dostać się niemal do samego serca "Abyss", a to nie należy do łatwych zadań. Z pewnością wielu zaślepionych możliwością wzbogacenia, zdecyduje się samotną wyprawę, która może się okazać zbyt ciężka, nawet dla najbardziej doświadczonych poszukiwaczy przygód.
W "Abyss" znajdziemy wiele terenów umożliwiających walkę i jest to jednym z najbardziej emocjonujących i dynamicznych aspektów gry Aion.
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!



Elementy Otchłani

1. Oblężenia:   W Otchłani znajduje się dziewięć fortec oraz trzydzieści jeden artefaktów. Wszystkie gotowe do zdobycia przez zwalczające się frakcje. Walka o fortece rozpoczyna się po pokonaniu Strażnika Fortecy.

2. Artefakty:   Artefakty dodają pewien dynamiczny element podczas oblężenia. Raz uaktywnione generują pewne umiejętności, odczuwalne na sporym obszarze pola walki. Ich typy to ochronna bariera dla zaprzyjaźnionych sił, dodatkowa ochrona dla leczących klas, masowa polimorfia na wrogich jednostkach oraz wzmocnienie obrażeń zadawanych przez własne jednostki.

3. "Dreadgion":   Jest to element wprowadzający pozytywny zamęt. Niemożliwym jest przewidzenie efektów działań wojennych, kiedy Balaur są w nie zaangażowani. Balaur istnieją aby utrzymywać balans pomiędzy siłami Elyos i Asmodians, ale także mają swoje własne plany i mogą stanowić zagrożenie dla obu frakcji. W centrum ziem Balaur stoi Dreadgion. To gigantyczny okręt wojenny, który może sporadycznie pojawić się w Otchłani. Kiedy się już pojawi, wyskakują z niego słudzy Balaur, którzy mogą zaangażować się bezpośrednio w walkę.

4. Questy:     Podczas wykonywania questów w Otchłani trzeba mieć oko na potwory oraz na przedstawicieli wrogiej frakcji. Dodatkowe punkty (Abbys Points) będą przyznawane za udział w walkach PvP oraz RvR(race versus race).

5. Osiągnięcia w Otchłani- Rangi:     Może być tylko jeden Bohater Otchłani. Zdobywasz ten tytuł poprzez walki PvP. Poprzez awanse w hierarchii otrzymujesz zestawy dodatkowych umiejętności, które wzmacniają Twoje siły oraz dają możliwość naładowania normalnych graczy potężną mocą.


Aby wkroczyć do Otchłani...

Każda frakcja musi wypełnić cztery questy aby uzyskać dostęp do Otchłani.Otrzymywane są na dwudziestym piątym poziomie postaci i w porównaniu do innych są znacznie trudniejsze.

Ostateczne zadanie polega na locie przez szereg bram, przy limicie czasowym i może stanowić poważne wyzwanie. Tak więc umiejscowienie wszystkich bram  winno być dobrze znane, tak samo jak wszelkie techniki lotu.
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Na zdjęciu widać bramę specjalną- RIFT, pojawia się losowo w całej krainie, nie wiadomo kiedy i gdzie. Również przenosi do Abyss.
Ta brama to natomiast brama w Abyss quest part4. Wiekszosc bram umieszczonych jest w miastach <Verteron,Altgard> oraz w jaskiniach na Poeta Island i Ishalgen Island.
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Questy w Otchłani

W odróżnieniu od zadań, które wymagają przemieszczania się po rejonach wrogiej frakcji, questy związane z Otchłanią realizowane są, przez obie frakcje, w tym samym miejscu. W związku z powyższym, musisz być czujny i mieć szeroko otwarte oczy. Wybijanie się grup przeciwnych frakcji jest w Otchłani rzeczą wielce częstą.

Opisy questów dodam w przyszłości, po wydaniu w EU.

Jak wejść do Otchłani?

Jak napisałem już wcześniej jedną drogą są wrota. Jednak...
Każda frakcja ma Bramy do Otchłani w pewnych konkretnych miejscach. Mogą one być użyte oczywiście dopiero po wypełnieniu czterech wymaganych questów.
          *Są  też bramy specjalne, o których już wspomniałem.
Elyosi mają Bramy w obłokach ponad Twierdzą Berteron oraz Twierdzą Eltenen. Asmodianie mają Bramy ponad Twierdzami Altgard, Mortheim i Berluslan.
Po przekroczeniu Bramy przenosisz się do Twierdzy Teminon (Elyos) albo Twierdzy Primum (Asmodian).
Elyos mają oficjalne bramy w Verteron i Eltenen:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora! Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
natomiast Asmodianie w Altgard i Morheim:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora! Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

TWIERDZE w Otchłani
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Twierdze Frakcji
Po przekroczeniu Bram Otchłani gracz zostaje skierowany do Twierdzy odpowiedniej dla frakcji, którą reprezentuje tj. Teminon (Elyos) albo Primum (Asmodian). Znajduje się tutaj wielu NPC, którzy dają nam zadania do wykonania. Podczas pobytu w Otchłani gracze zdobywają Qina oraz punkty Otchłani, które można wykorzystać do zakupu wyposażenia oraz innych przedmiotów.

Punkty Otchłani zdobywa się poprzez wykonywanie misji, ubijanie potworków czy tez graczy wrogiej frakcji. Za te punkty można nabyć w twierdzach przedmioty od NPC.
W twierdzach znajdują się wieże, przy pomocy których, za drobną opłatą, można wrócić do swoich macierzystych miast.
Twierdza Elyos: (Temion Stronghold)              Twierdza Asmodian: (Primum Stronghold)
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Struktura Otchłani

Otchłań składa się z części niższej, wyższej oraz rdzenia. W każdej z tych sekcji znajdują się potworki różnego poziomu. Wskazanym jest eksplorowanie rejonów adekwatnie do poziomu gracza..
MAPY:
Niższa Otchłań                                 Wyższa Otchłań                       Jądro Otchłani
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora! Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora! Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Dziewięć Twierdz oraz trzydzieści jeden artefaktów porozrzucanych jest po Otchłani. Ich status można zaobserwować na mini mapie.
Aby dostać się z niższej do wyższej części Otchłani musisz użyć strugi światła we wschodnim lub zachodnim Rateslan. Podróżować można także przy użyciu teleportów znajdujących się w Twierdzach.
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Uświęcona Twierdza, znajdująca się w rdzeniu Otchłani, osiągalna jest poprzez Oko Eleshuranta, znajdujące się wyższej części Otchłani. Teleporty będą aktywne w momencie, gdy któraś z frakcji jest w posiadaniu Uświęconej Twierdzy.

Punkty Otchłani

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Punkty Otchłani wymagane są aby awansować w rankingu PvP oraz aby nabyć przedmioty do walki PvP. Swoją aktualna pozycję w rankingu znajdziesz w zakładce postaci.
Punkty Otchłani zdobywa się poprzez eliminację graczy przeciwnej frakcji, potworów, oraz wykonywanie zadań. Trzeba jednak pamiętać iż przegrana w walce redukuje ich liczbę. Tracisz je także zakupując przedmioty w Otchłani.
Ilość punktów ma wpływ na miejsce w rankingu, więc ich używanie obniża aktualną pozycję.

Jak zdobywać owe punkty:
- Eliminacja gracza przeciwnej frakcji
- Eliminacja NPC przeciwnej frakcji
- Ubijanie potworów z Otchłani
- Wypełnianie misji

Jak tracić:
- Przegrana w walce z graczem przeciwnej frakcji
- Przegrana w walce z NPC przeciwnej frakcji
- Przegrana  w walce z potworem z Otchłani
- Nabywanie przedmiotów z Otchłani

Ranking Abyss

Aby sprawdzić swój status i rangę Abyss wchodzimy w Profil postaci w zakladkę "Abyss"
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Władanie twierdzą w Otchłani, eliminowanie graczy oraz NPC przeciwnej frakcji oraz wykonywanie misji to najlepszy sposób aby zdobyć Punkty Otchłani. Nabywanie wyposażenia oraz innych przedmiotów z Otchłani możliwe jest przy użyciu tych punktów, jednakże to właśnie ich ilość determinuje pozycję w rankingu. Nabywanie wszelkiego sprzętu w Otchłani zmniejsza ilość punktów a tym samym może obniżyć pozycję w rankingu, więc należy rozważyć konieczność dokonania zakupów kosztem obniżenia pozycji.

Łącznie jest osiemnaście pozycji w rankingu, wymienionych w tabeli poniżej. Od oficera piątego stopnia do najwyższego oficera otrzymujesz dostęp do specjalnych umiejętności. Przewyższają one regularne umiejętności znacznie i mogą być używane jedynie w Otchłani. Awansowanie w rankingu pozwoli uzyskać nowe, potężniejsze umiejętności. Spadek w rankingu, zwłaszcza poniżej oficera piątego stopnia uniemożliwi ich używanie do czasu ponownego awansu.
Oto owe pozycje(rangi):
(Dla obu ras są one jednakowe i wymagają jednakowej ilości punktów)
              Tytuł                     Pozycja      pkt otrzym./stracone   Wymagana ilosc pkt
   Żołnierz 8 stopnia   2   -   168   37   1,200
   Żołnierz 7 stopnia   3   -   235   58   4,220
   Żołnierz 6 stopnia   4   -   329   91   10,990
   Żołnierz 5 stopnia   5   -   461   143   24,260
   Żołnierz 4 stopnia   6   -   645   225   48,420
   Żołnierz 3 stopnia   7   -   903   356   89,000
   Żołnierz 2 stopnia   8   -   1,264   561   145,800
   Żołnierz 1 stopnia   9   -   1,770   885   225,300
    Oficer 1 stopnia (1 gwiazda   10   1000   2,124   1,195   319,900
   Oficer 2 stopnia (2 gwiazdy)   11   800   2,549   1,616   416,400
   Oficer 3 stopnia (3 gwiazdy)   12   500   3,059   2,184   514,900
   Oficer 4 stopnia (4 gwiazdy)   13   300   3,671   2,949   615,400
   Oficer 5 stopnia (5 gwiazd)   14   100   4,405   3,981   717,800
   Generał   15   30   5,286   5,374   822,300
   Wielki Generał   16   10   6,343   7,258   928,900
   Dowódca   17   3   7,612   9,799   1,037,600
   Naczelny Dowódca   18   1   9,134   13,229   1,148,500

Skille (umiejętności) związane z rangami:
Wymagana pozycja| Ikona |        Nazwa         |                    Opis                                        |

14   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Sztorm Otchłani I   Zadaje 1016-1020 obrażeń fizycznych do 6 celów w promieniu 20m od rzucającego.
14   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Polimorfia: Boży Strażnik I   Tymczasowo przemienia w Bożego Strażnika. W tym czasie posiada immunitet na wszelkie negatywne stany. NP oraz MP są nieustannie regenerowane. Atak obraz obrona są wzmocnione. Szybkość poruszania oraz latania wzrasta o 10% a zadawane obrażenia zwiększone są o 50%.
15   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Przywołanie: Siła Otchłani I   Przywołuje sługę, który zadaje magiczne obrażenia do 6 celów znajdujących się w promieniu 20m od źródła rażenia, które musi się znajdować w promieniu 20m od rzucającego.
16   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Tarcza Odbicia I   Przez 1 minutę, do 600 pkt.obrażeń zostanie odbitych na wrogów znajdujących się w promieniu 5m. od rzucającego.
17   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Fala Otchłani I   Ogłusza wrogów, w promieniu 20m od rzucającego, na czas 5 sekund.
18   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Tsunami Otchłani I   Zadaje 1616-1620 fizycznych obrażeń celowi znajdującemu się w odległości do 30m.
18   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Egzekucja I   Zadaje magiczne obrażenia po 5 sekundach celowi znajdującemu się w odległości do 30m.

Core (Jądro)

Jądro Abyss, to tak naprawdę nieduża lokacja. Czemu zatem jest tak wyłapywana? Czemu zawdzięcza swoją chwałę? W Jądrze Abyss znajduje się bowiem Uświęcona Twierdza- ogromna twierdza, której zdobycie nie tylko daje niezwykły prestiż ale również pozwala na wiele rzeczy dla danej frakcji, np. teleporty w obszarach Abyss, oraz wiele innych. Oczywiscie dużo trudniej ją zdobyć, ponieważ jakość wiąże się tu z trudem.
Oto zdjęcie Jądra z widoku Otchłani Niższej
 
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Natomiast tu zdjęcie jednej z wysp w Abyss
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Ogólne koncepcje Core były następujące :
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
To natomiast jest login screen w Core Abyss:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Tu mamy koncepcje Uświęconej Twierdzy:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Dobrze, teraz już chwilowo skończmy z tym co było rozpatrywane przez Nc Soft, przejdźmy do faktów zawartych w grze. Jeśli chodzi o Core to to wszystko co póki co mogę powiedzieć. Jedynie mogę dodać, że aby z Top Abyss dostać się do Core Abyss należy użyć zejścia, w postaci dużej ilości wrót (każde przedłużają lot o 7sekund). Nie ma tu strugi światła jak między Wyższą Otchłanią, a Niższą.

STRAŻNICY

Zarówno twierdz jak i Artefaktów bronią guardzi. Przy artefaktach może to być spora grupa bardzo silnych mobów lub Raid Boss, natomiast w Oblężeniu (Walce o Twierdze) mamy do czynienia z PvPvE (czyli gracz przeciwko graczowi przeciwko otoczeniu). Jednym sóowem totalny chaos. Już tłumaczę jak to wygląda.
Jeżeli twierdza jest zdobywana po raz pierwszy i nie jest pod kontrolą żadnej z dwóch dostępnych nam ras, to wtedy we władaniu ją mają Balaurowie. A dokładniej cała Twierdza obstawiona jest wtedy NPC- sługami Balaur, a w jej centrum stoi RB- wielki Balaur. Oto guardzi:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

 Nie znalazłem ich Bossa, jak ktoś ma to niech da tutaj link.
Prawidłowa część Oblężenia zaczyna się po zabiciu Bossa. Wtedy rasy walczą ze sobą o panowanie nad Twierdzą. Dokładne informacje, jak to wszystko wygląda zostaną jednak podane po premierze w EU.
Inną sytuację mamy gdy zamek jest już w posiadaniu którejś z frakcji. Wtedy również  Twierdzy pojawią się NPC ("sztuczni" Asmodianie lub Elyosi) oraz Boss do nich odpowiedni:
ELyosi: http://img246.imageshack.us/img246/5278/aion351da0.jpg
Asmodianie: Wielki Asmodianin w czerwonej zbroi ze skrzydłami
Oczywiście do walki zawsze mogą dołączyć Balaurowie przylatując czymś w rodzaju statku latającego. Niebezpieczna machineria potrafiąca przywołać wiele wrogich istot.

Artefakty

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Artefakty są porozrzucane dookoła Otchłani i mogą znajdować sie pod kontrolą sił Elyos, Asmodian oraz Balaur przez 24 godziny. Wejście w ich posiadanie, pozwoli na użycie ich ukrytych mocy. Te moce są często przypisane do umiejętności artefaktu. Uaktywniony artefakt będzie obejmować swoim działaniem wyspę na której się znajduje.
Łącznie w Otchłani znajduje się 32 artefaktów, które mają 14 różnych działań. W niższej części znajduje się 8 artefaktów, 14 w wyższej części, natomiast w rdzeniu jest ich 9.
Artefakty mogą być użyte przez graczy atakujących, jak i broniących fortece, dlatego też diametralnie wpływają na taktykę działań.
Miejsca oraz działanie każdego artefaktu zostaną wytłumaczone poniżej.

W niższej Otchłani znajdują się następujące artefakty:
1. Abyssal Shield
2. Abyssal Light
3. Bloody Cry
4. Rain of Illusion
5. Mythical Strength
6. Abyssal Light
7. Abyssal Light
8. Abyssal Shield

W wyższej Otchłani natomiast:
1. Belldandy's Mockery
2. Celestial Breath
3. Celestial Curse
4. Eruption
5. Abyssal Shield
6. Bloody Cry
7. Eruption
8. Hellfire
9. Metamor Vines
10. Eruption
11. Metamor Vines
12. Abyss Storm
13. Rain of Illusion
14. Air Shackle

A w Jądrze Otchłani:
1. Metamor Vines
2. Eruption
3. Celestial Breath
4. Abyssal Barrier
5. Abyssal Light
6. Abyssal Light
7. Eruption
8. Abyss Storm
9. Eruption

POSIADANIE ARTEFAKTÓW

W przeciwieństwie do fortec, wejście z posiadanie artefaktu możliwe jest w każdej chwili. Jeśli artefakt  znajduje się w posiadaniu frakcji Balaur, ich Strażnik Artefaktu będzie obecny. Pierwsza frakcja lub legion, którzy pokonają strażnika, przejmą kontrolę nad artefaktem. W momencie przejęcia kontroli przez jakąś frakcję, ich NPC Strażnik Artefaktu pojawi się. Tak samo pokonanie strażnika danej frakcji, przez inną pozwala przejąć kontrolę nad danym artefaktem.
W momencie posiadania artefaktu, pojawi się wielu NPC chroniących Strażnika Artefaktu, jednakże do przejęcia kontroli nad na artefaktem wymagane jest pokonanie samego strażnika a nie jego sług. Po pokonaniu strażnika, wszyscy pozostali NPC znikają. Tak samo, jak  w przypadku fortec, emblemat posiadacza artefaktu, będzie wyświetlany. W przypadku przejęcia artefaktu przez gracza, który nie należy do żadnego Legionu, zostanie wyświetlony emblemat frakcji z której pochodzi.

UŻYWANIE ARTEFAKTÓW
Artefakty są kluczowym elementem oblężenia fortecy. Frakcje wchodzą w posiadanie artefaktów aby móc używać ich potężnych mocy w obszarze fortec. Dla atakujących sił, moce artefaktu pozwolą osłabić siłę  broniących się. Dla obrońców fortecy, najważniejszym jest aby nie dopuścić wrogiej frakcji do przejęcia kontroli nad artefaktami.
Aby użyć artefaktu musisz posiadać odpowiednią ilość Kamieni Aktywacji Artefaktu. Tych kamieni nie da się kupić w żadnym sklepie. Jedyne co należy kupić to recepturę na tworzenie takich kamieni. Jest ona do nabycia w Otchłani u Consumable Rewards NPC.  Kamienie mogą być wytworzone przy użyciu umiejętności alchemii na min. 199 poziomie.
Składniki takiego kamienia to:
Mid-grade Magic Crystal x 4        
Mid-grade Wisdom Stone x 6   
Mid-grade Catalyst x 14   
Ode Crystal x 19   
Posiadanie wymaganej ilości Kamieni Aktywacji Artefaktu uaktywni przycisk użycia artefaktu. Jego użycie  uruchomi animację aktywacji i nastąpi działanie artefaktu. Przemieszczenie się lub zostanie zaatakowanym podczas aktywowania artefaktu, zatrzyma jego działanie. Czas ponownego użycia jest inny, w zależności od typu artefaktu.
Tak samo jak fortece, wszystkie artefakty mogą być przejmowane przez Legiony. Jednakże w przypadku pokonania Strażnika Artefaktu przez gracza, nie należącego do żadnego Legionu, artefakt staje się własnością całej frakcji, do której należał dany gracz. W przypadku kontroli artefaktu przez dany Legion, jedynie Legion Master może go aktywować. Można to zmienić poprzez nadanie przywilejów oraz uprawnień członkom Legionu. W sytuacji, kiedy cała frakcja jest w posiadaniu artefaktu, każdy gracz tej frakcji może go uruchomić.
Ewntualne zdjęcia zostaną dodane później.
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Tu kilka ewentualnych screenów Abyss:
 http://www.aiononline.ro/aion/Pictures/3aion09-080701.jpg
Struga światła w Wyższej otchłani:
http://www.aiononline.ro/aion/Pictures/3aion22-080701.jpg





Ps. jak pomniejszac zdjecia szybko? Artefakty uaktualnie w wolnej chwili.

Błędy zgłaszać, oceniać itp.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2009, 00:14:44 wysłane przez Deather » Zapisane
Reklama
« : Kwiecień 19, 2009, 00:36:53 »

Zarejestruj konto i zacznij grać!
 Zapisane
NoLove
Nowy Użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 40
Rasa: Elyos
Wersja: Europa




IGNORUJ
Odpowiedz 1 : Kwiecień 19, 2009, 00:56:22

Na 10 dam ci 20 Mrugnięcie. tylko jest mały błąd: Qesty pisze się Questy ^^.
Zapisane
Musashi
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 719
Rasa: Elyos
Legion: AmberEye
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Szara eminencja


WWW

IGNORUJ
Odpowiedz 2 : Kwiecień 19, 2009, 03:54:15

Ten art juz jest co prawda przetlumaczony ale sprzyda sie i tutaj Język
btw nazwy skilli i inne nazwy ktore sie nie zmieniaja w grze np Abyss Points, Abyss itp lepiej zostawic po angielsku Język
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2009, 06:02:26 wysłane przez Musashi » Zapisane
magrat
Pomocnik
Zaawansowany użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 276
Rasa: Asmodians
Nick: Magratkaa
Legion: Aesir
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Łobuz



Odpowiedz 3 : Kwiecień 20, 2009, 14:24:09

HISTORIA ABYSS
Bolesne wspomnienia "Wojen Milenijnych" (org. "Millenium Wars") dosłownie wryły się w ziemię w postaci ogromnych otchłani przypominające ludzkie blizny. To miejsce nazywane jest "Abyss" i bardzo dosadnie przypomina o słabości wieży. W odróżnieniu do otoczenia, Abyss jest królestwem chaosu, niczym najgorszy koszmar. Istnieje głęboko w sercu wszechświata Aion, wydaje się, że zachowuje się inaczej niż cokolwiek innego co można odnaleźć i dostrzec w Atrei.<kropka> Anarchiczny i imponujący krajobraz wygląda jakby został stworzony do wielkich bitew.
Przemierzając Abyss nieraz napotkać można Elyos, Asmodian i Balaurów toczących zaciekłe bitwy. To bardzo niebezpieczny i nieprzewidywalny teren pełen wyzwań i szans na stoczenie zwycięskiego pojedynku, czających się praktycznie w każdym cieniu. Chociaż nie trudno tu o kłopoty, miejsce to kryje w sobie wiele wartościowych zasobów, legendarnych "Bossów" oraz obozów wrogich ras do możliwych do podbicia i złupienia.

Jednak, aby znaleźć to wszystko trzeba dostać się niemal do samego serca "Abyss", a to nie należy do łatwych zadań. Z pewnością wielu zaślepionych możliwością wzbogacenia, zdecyduje się na samotną wyprawę, która może się okazać zbyt ciężka, nawet dla najbardziej doświadczonych poszukiwaczy przygód.
Podczas gdy W "Abyss" znajdziemy wiele terenów umożliwiających walkę, to i jest jednym z najbardziej emocjonujących i dynamicznych aspektów gry Aion.




Elementy Otchłani

1. Oblężenia:   W Otchłani znajduje się dziewięć fortec oraz trzydzieści jeden artefaktów.        <po co przerwa?>         Wszystkie   gotowe do zdobycia przez zwalczające się frakcje. Walka o fortece rozpoczyna się po pokonaniu Strażnika Fortecy.

2. Artefakty:      Artefakty dodają pewien dynamiczny element podczas oblężenia. Raz uaktywnione generują pewne umiejętności, odczuwalne na sporym obszarze pola walki. Ich typy to ochronna bariera dla zaprzyjaźnionych sił, dodatkowa ochrona dla leczących klas, masowa polimorfia na wrogich jednostkach oraz wzmocnienie obrażeń zadawanych przez własne jednostki.

3. "Dreadgion":   Jest to element wprowadzający pozytywny zamęt. Niemożliwym jest przewidzenie efektów działań wojennych, kiedy Balaur są w nie zaangażowani. Balaur istnieją aby utrzymywać balans pomiędzy siłami Elyos i Asmodians,<przecinek> ale także mają swoje własne plany i mogą stanowić zagrożenie dla obu frakcji. W centrum ziem Balaur stoi Dreadgion. To gigantyczny okręt wojenny, który może sporadycznie pojawić się w Otchłani. Kiedy się już pojawi, wyskakują z niego słudzy Balaur, którzy mogą zaangażować się bezpośrednio w walkę.

4. Questy:     Podczas wykonywania questów w Otchłani trzeba mieć oko na potwory oraz na przedstawicieli wrogiej frakcji. Dodatkowe punkty (Abbys Points) będą przyznawane za udział w walkach PvP oraz RvR (race versus race).

5. Osiągnięcia w Otchłani - Rangi:     Może być tylko jeden Bohater Otchłani. Zdobywasz ten tytuł poprzez walki PvP. Poprzez awanse w hierarchii otrzymujesz zestawy dodatkowych umiejętności, które wzmacniają Twoje siły oraz dają możliwość naładowania normalnych graczy potężną mocą.


Aby wkroczyć do Otchłani...

Każda frakcja musi wypełnić cztery questy aby uzyskać dostęp do Otchłani. <spacja> Otrzymywane są na dwudziestym piątym poziomie postaci i w porównaniu do innych są znacznie trudniejsze.
<usunąć akapit - albo wszędzie albo nigdzie>        Ostateczne zadanie polega na locie przez szereg bram, przy limicie czasowym i może stanowić poważne wyzwanie. Tak więc umiejscowienie wszystkich bram  winno być dobrze znane, tak samo jak wszelkie techniki lotu.

Na zdjęciu widać bramę specjalną- RIFT, pojawia się losowo w całej krainie, nie wiadomo kiedy i gdzie. Również przenosi do Abyss.

Ta brama to natomiast brama w Abyss quest part4. Większość bram umieszczonych jest w miastach <Verteron, Altgard> oraz w jaskiniach na Poeta Island i Ishalgen Island (nazwy własne miejsc piszemy z dużej litery).


Questy w Otchłani

W odróżnieniu od zadań, które wymagają przemieszczania się po rejonach wrogiej frakcji, questy związane z Otchłanią realizowane są, przez obie frakcje, w tym samym miejscu. W związku z powyższym, musisz być czujny i mieć szeroko otwarte oczy. Wybijanie się grup przeciwnych frakcji jest w Otchłani rzeczą wielce częstą.

Opisy questów dodam w przyszłości, po wydaniu w EU.

Jak wejść do Otchłani?

Jak napisałem już wcześniej jedną drogą są wrota. Jednak...
Każda frakcja ma Bramy do Otchłani w pewnych konkretnych miejscach. Mogą one być użyte oczywiście dopiero po wypełnieniu czterech wymaganych questów.
*Są  też bramy specjalne, o których już wspomniałem.
Elyosi mają Bramy w obłokach ponad Twierdzą Berteron oraz Twierdzą Eltenen. Asmodianie mają Bramy ponad Twierdzami Altgard, Mortheim i Berluslan.



Twierdze w Otchłani

Twierdze Frakcji
Po przekroczeniu Bram Otchłani gracz zostaje skierowany do Twierdzy odpowiedniej dla frakcji, którą reprezentuje tj. Teminon (Elyos) albo Primum (Asmodian). Znajduje się tutaj wielu NPC, którzy dają nam zadania do wykonania. Podczas pobytu w Otchłani gracze zdobywają Qina oraz punkty Otchłani, które można wykorzystać do zakupu wyposażenia oraz innych przedmiotów.

Punkty Otchłani zdobywa się poprzez wykonywanie misji, ubijanie potworków czy tez graczy wrogiej frakcji. Za te punkty można nabyć przedmioty od NPC.
W twierdzach znajdują się wieże, przy pomocy których, za drobną opłatą, można wrócić do swoich macierzystych miast.





<usunąć akapit>   Aby dostać się z niższej do wyższej części Otchłani musisz użyć strugi światła we wschodnim lub zachodnim Rateslan. Podróżować można także przy użyciu teleportów znajdujących się w Twierdzach.

Uświęcona Twierdza, znajdująca się w rdzeniu Otchłani, osiągalna jest poprzez Oko Eleshuranta, znajdujące się wyższej części Otchłani. Teleporty będą aktywne w momencie, gdy któraś z frakcji jest w posiadaniu Uświęconej Twierdzy.


Punkty Otchłani

Punkty Otchłani wymagane są aby awansować w rankingu PvP oraz aby nabyć przedmioty do walki PvP.  Swoją aktualną pozycję w rankingu znajdziesz w zakładce postaci.

Punkty Otchłani zdobywa się poprzez eliminację graczy przeciwnej frakcji, potworów,<przecinek> oraz wykonywanie zadań. Trzeba jednak pamiętać,<przecinek> iż przegrana w walce redukuje ich liczbę. Tracisz je także zakupując przedmioty w Otchłani.

Ilość punktów ma wpływ na miejsce w rankingu, więc ich używanie obniża aktualną pozycję.

Jak zdobywać owe punkty:
- Eliminacja gracza przeciwnej frakcji
- Eliminacja NPC przeciwnej frakcji
- Ubijanie potworów z Otchłani
- Wypełnianie misji

Jak tracić:
- Przegrana w walce z graczem przeciwnej frakcji
- Przegrana w walce z NPC przeciwnej frakcji
- Przegrana  w walce z potworem z Otchłani
- Nabywanie przedmiotów z Otchłani

Ranking Abyss

Aby sprawdzić swój status i rangę Abyss wchodzimy w Profil postaci w zakładkę "Abyss"

Władanie twierdzą w Otchłani, eliminowanie graczy oraz NPC przeciwnej frakcji oraz wykonywanie misji to najlepszy sposób aby zdobyć Punkty Otchłani. Nabywanie wyposażenia oraz innych przedmiotów z Otchłani możliwe jest przy użyciu tych punktów, jednakże to właśnie ich ilość determinuje pozycję w rankingu. Nabywanie wszelkiego sprzętu w Otchłani zmniejsza ilość punktów a tym samym może obniżyć pozycję w rankingu, więc należy rozważyć konieczność dokonania zakupów kosztem obniżenia pozycji.

Łącznie jest osiemnaście pozycji w rankingu, wymienionych w tabeli poniżej. Od oficera piątego stopnia do najwyższego oficera otrzymujesz dostęp do specjalnych umiejętności. Przewyższają one regularne umiejętności znacznie i mogą być używane jedynie w Otchłani. Awansowanie w rankingu pozwoli uzyskać nowe, potężniejsze umiejętności. Spadek w rankingu, zwłaszcza poniżej oficera piątego stopnia uniemożliwi ich używanie do czasu ponownego awansu.

Oto owe pozycje (rangi):
(Dla obu ras są one jednakowe i wymagają jednakowej ilości punktów)
              Tytuł                     Pozycja      pkt otrzym./stracone   Wymagana ilość pkt
   


Skille (umiejętności) związane z rangami:


14   Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!   Polimorfia: Boży Strażnik I   Tymczasowo przemienia w Bożego Strażnika. W tym czasie posiada immunitet na wszelkie negatywne stany. NP oraz MP są nieustannie regenerowane. Atak obraz obrona są wzmocnione. Szybkość poruszania oraz latania wzrasta o 10% a zadawane obrażenia zwiększone są o 50%.



Core (Jądro)

Jądro Abyss, to tak naprawdę nieduża lokacja. Czemu zatem jest tak wyłapywana? Czemu zawdzięcza swoją chwałę? W Jądrze Abyss znajduje się bowiem Uświęcona Twierdza- ogromna twierdza, której zdobycie nie tylko daje niezwykły prestiż ale również pozwala na wiele rzeczy dla danej frakcji, np. teleporty w obszarach Abyss, oraz wiele innych. Oczywiście dużo trudniej ją zdobyć, ponieważ jakość wiąże się tu z trudem.
Oto zdjęcie Jądra z widoku Otchłani Niższej

Natomiast tu zdjęcie jednej z wysp w Abyss (daje link bo zdjęcie duże jest a mniejsze to za małeJęzyk)

Ogólne koncepcje Core były następujące :

To natomiast jest login screen w Core Abyss:

Tu mamy koncepcje Uświęconej Twierdzy:

Dobrze, teraz już chwilowo skończmy z tym co było rozpatrywane przez Nc Soft , przejdźmy do faktów zawartych w grze. Jeśli chodzi o Core to to wszystko co póki co mogę powiedzieć. Jedynie mogę dodać, że w aby z Top Abyss dostać się do Core Abyss należy użyć zejścia, w postaci dużej ilości wrót (każde przedłużają lot o 7sekund). Nie ma tu strugi światła jak między Wyższą Otchłanią, a Niższą.

Guardzi

Zarówno twierdz jak i artefaktów bronią guardzi. Przy artefaktach może to być spora grupa bardzo silnych mobów lub Raid Boss, natomiast w Oblężeniu (Walce o Twierdze) mamy do czynienia z PvPvE (czyli gracz przeciwko gracz przeciwko otoczenie). Jednym słowem totalny chaos. Już tłumaczę jak to wygląda.
Jeżeli twierdza jest zdobywana po raz pierwszy i nie jest pod kontrolą żadnej z dwóch dostępnych nam ras, to wtedy we władaniu ją mają Balaurowie. A dokładniej cała Twierdza obstawiona jest wtedy NPC- sługami Balaur, a w jej centrum stoi RB- wielki Balaur. Oto guardzi: (nie wstawiam zdjęcia bo wielkie)     
Nie znalazłem ich Bossa, jak ktoś ma to niech da tutaj link.
<usunąć akapit>      Prawidłowa część Oblężenia zaczyna się po zabiciu Bossa. Wtedy rasy walczą ze sobą o panowanie nad Twierdzą. Dokładne informacje, jak to wszystko wygląda zostaną jednak podane po premierze w EU.
Inną sytuację mamy gdy zamek jest już w posiadaniu którejś z frakcji. Wtedy również w Twierdzy pojawią się NPC ("sztuczni" Asmodianie lub Elyosi) oraz Boss do nich odpowiedni:<dwukropek>

Oczywiście do walki zawsze mogą dołączyć Balaurowie przylatując tym:<dwukropek>


Artefakty


Artefakty są porozrzucane dookoła Otchłani i mogą znajdować się pod kontrolą sił Elyos, Asmodian oraz Balaur przez 24 godziny. Wejście w ich posiadanie, pozwoli na użycie ich ukrytych mocy. Te moce są często przypisane do umiejętności artefaktu. Uaktywniony artefakt będzie obejmować swoim działaniem wyspę na której się znajduje.
Łącznie w Otchłani znajduje się 32 artefaktów, które mają 14 różnych działań. W niższej części znajduje się 8 artefaktów, 14 w wyższej części, natomiast w rdzeniu jest ich 9.
Artefakty mogą być użyte przez graczy atakujących, jak i broniących fortece, dlatego też diametralnie wpływają na taktykę działań.
Miejsca oraz działanie każdego artefaktu zostaną wytłumaczone poniżej.



Ps. jak pomniejszać zdjęcia szybko? Artefakty uaktualnię w wolnej chwili.

Błędy zgłaszać, oceniać itp.


Poprawiłam tez błędy w Twoich dopiskach - co się będę Mrugnięcie
Z tymi akapitami to albo je pousuwasz albo zastosujesz wszędzie, tekst powinien być jednolity. W wielu miejscach dajesz za dużo spacji a czasem o nich zapominasz (np. dając pauzę spacja powinna być po obu jej stronach). Zmieniłam kilka słów (niewiele) aby płynniej się czytało, a co do "monsterków" to przecież nie Ulica Sezamkowa Mrugnięcie No, mam nadzieję, że to wszystko jeśli chodzi o pisownię.

Edit: usunęłam Twoje pogrubienia w tekście tylko po to, żeby moje poprawki były lepiej widoczne. Jeszcze mam taką uwagę odn. Guardów - zastąpiłabym ich jednak "strażnikami". Ja wiem, że spolszczanie angielskich słów jest wśród graczy na porządku dziennym, ale to trochę razi.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2009, 19:01:21 wysłane przez magrat » Zapisane
Deather
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 114

GG the end? yet? :(




IGNORUJ
Odpowiedz 4 : Kwiecień 20, 2009, 15:44:39

Sory za tyle błędów, ale ów artykuł pisałem późno i potem nie miałem zbyt czasu go sprawdzić (jeżeli mam być szczery:)). Oczywiście dziękuje magrat za poprawienie ich.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2009, 17:16:37 wysłane przez Deather » Zapisane
magrat
Pomocnik
Zaawansowany użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 276
Rasa: Asmodians
Nick: Magratkaa
Legion: Aesir
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Łobuz



Odpowiedz 5 : Kwiecień 20, 2009, 19:07:19

Spoko, robię to tylko dlatego, że lubię Mrugnięcie

Teraz coś się pokićkało w tym zdaniu:
Cytuj
Przy artefaktach może to być spora grupa bardzo silnych mobów lub Raid Boss, natomiast w Oblężeniu (Walce o Twierdze) mamy do czynienia z PvPvE (czyli gracz przeciwko graczowi przeciwko otoczeniu). Jednym słowem totalny chaos. Już tłumaczę jak to wygląda.
Zapisane
me_love_u
Administrator
Ekspert
*
Offline Offline

Wiadomości: 1231


WWW
Odpowiedz 6 : Kwiecień 22, 2009, 20:14:45

Cztery obrazki są do poprawienia. Wklejono trzy miniaturki zamiast oryginałów. Dodatkowo jeden jest złamany (http:///). Po poprawieniu obrazków umieścimy ankietę. Myślę że będzie to jedynie formalność.
Zapisane
Deather
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 114

GG the end? yet? :(




IGNORUJ
Odpowiedz 7 : Kwiecień 22, 2009, 21:01:01

Moglbym prosic o sprecyzowanie ktore? Poza tym jesli chodzi o ten np. zk oncepcja twierddzy  to jest problem, bo orginal nie miesci sie na stronie...?
Zapisane
me_love_u
Administrator
Ekspert
*
Offline Offline

Wiadomości: 1231


WWW
Odpowiedz 8 : Kwiecień 22, 2009, 22:05:23

Zawierają "thumbs" w adresach.

Im większy plik tym lepiej. Wystarczy link i już sobie poradzimy.
Zapisane
Deather
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 114

GG the end? yet? :(




IGNORUJ
Odpowiedz 9 : Kwiecień 22, 2009, 23:33:00

Skoro mowisz, ze wszystko zrobicie to dobrze :L dalem zdjecia <ogromniaste> oraz nie moglem artefaktu zdjecia znalezc. Jesli moge prosic to o ankiete. Podkreslam i informuje wszyskich ze rozmiar zdjeci jest niewazny, m_l_u je zmienily potem.
Zapisane
Livo
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 652
Rasa: Elyos
Klasa: Cleric
Nick: Livo
Legion: Fantasy
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Nexus


WWW

IGNORUJ
Odpowiedz 10 : Kwiecień 25, 2009, 10:19:31

Czy rifty na pewno przenoszą do Abyssa? Mi się wydaje, że łączą one bezpośrednio Elyea z Asmodae. Właśnie spotkałem Sorcerera i Chantera w Eltnen (szybko z nimi poszło Uśmiech ).
Zapisane
Deather
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 114

GG the end? yet? :(




IGNORUJ
Odpowiedz 11 : Maj 09, 2009, 20:40:29

m-l-u, co mam jeszcze zrobic z tym artuklem? Co dopracować? Kiedy bedzie mogl trafic w wasze rece doslownie Co?
Zapisane
Skidbladnir
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1129




IGNORUJ
Odpowiedz 12 : Maj 09, 2009, 21:28:31

A wpis "Ukończony" gdzie? Czytać trzeba: http://www.aiononline.com.pl/forum/index.php?topic=301.0
Zapisane
Skidbladnir
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1129




IGNORUJ
Odpowiedz 13 : Maj 10, 2009, 00:43:35

Ankieta:
http://www.aiononline.com.pl/forum/index.php?topic=1080.0

@Edit
800 post! xD
Zapisane
Panas
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 195
Rasa: Elyos
Nick: Panas ( Sorc ) Masahiro ( Warrior )
Legion: Srebrna Horda
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Gorgos

Don't Worry Be Happy




IGNORUJ
Odpowiedz 14 : Maj 12, 2009, 22:06:00

No no jestem pod wrażeniem Język niezły artykuł.
Zapisane
Strony: [1] 2
Drukuj
 
Skocz do:  

Zarejestruj konto i zacznij grać!