Zamknij Witaj! Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto tutaj. Rejestracja jest szybka i nie wymaga wypełniania skomplikowanych formularzy!
www.AionOnline.pl
Ankieta
Pytanie: Jak oceniasz materiał?
Dobry (do kategorii artykułów na stronie głównej) - 53 (64.6%)
Dobry (zasługuje na własny dział na stronie głównej) - 14 (17.1%)
Zły (do poprawienia) - 12 (14.6%)
Zły (nawet nie warto poprawiać) - 3 (3.7%)
Głosów w sumie: 80

Strony: [1] 2
Drukuj
Autor Wątek: Poradnik - ABYSS (Otchłań)  (Przeczytany 28357 razy)
Skidbladnir
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1129




IGNORUJ
: Maj 10, 2009, 00:38:33

Link do roboczego tematu:
http://www.aiononline.com.pl/forum/index.php?topic=981.0

Autor: Deather

Proponowana przez autora wersja finalna, do oceny przez forumowiczów:
(Grafiki i formatowanie zostaną dopracowane jeśli materiał zostanie zaakceptowany)

Historia Abyss

Bolesne wspomnienia "Wojen Milenijnych" (org. "Millenium Wars") dosłownie wryły się w ziemię w postaci ogromnych otchłani przypominających ludzkie blizny. To miejsce nazywane jest "Abyss" i bardzo dosadnie przypomina o słabości Wieży. W odróżnieniu od otoczenia, Abyss jest królestwem chaosu, niczym najgorszy koszmar. Istnieje głęboko w sercu świata Aion. Wydaje się, że zachowuje się inaczej niż cokolwiek innego, co można odnaleźć i dostrzec w Atrei. Anarchiczny i imponujący krajobraz wygląda jakby został stworzony do wielkich bitew.
Przemierzając Abyss nieraz napotkać można Elyos, Asmodian i Balaurów toczących zaciekłe bitwy. To bardzo niebezpieczny i nieprzewidywalny teren, pełen wyzwań i szans na stoczenie zwycięskiego pojedynku, czających się praktycznie w każdym cieniu. Chociaż nie trudno tu o kłopoty, miejsce to kryje w sobie wiele wartościowych zasobów, legendarnych "Bossów" oraz obozów wrogich ras możliwych do podbicia i złupienia.

Jednak, aby znaleźć to wszystko trzeba dostać się niemal do samego serca Abyss, a to nie należy do łatwych zadań. Z pewnością wielu śmiałków zaślepionych możliwością wzbogacenia zdecyduje się na samotną wyprawę, która może się okazać zbyt ciężka, nawet dla najbardziej doświadczonych poszukiwaczy przygód.
W "Abyss" znajdziemy wiele terenów umożliwiających walkę i jest to jednym z najbardziej emocjonujących i dynamicznych aspektów gry Aion.

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!


Elementy Otchłani

1. Oblężenia:   W Otchłani znajduje się dziewięć fortec, oraz trzydzieści jeden artefaktów. Wszystkie gotowe do zdobycia przez zwalczające się frakcje. Walka o fortece rozpoczyna się po pokonaniu Strażnika Fortecy.

2. Artefakty:   Artefakty dodają pewien dynamiczny element podczas oblężenia. Raz uaktywnione generują pewne umiejętności, odczuwalne na sporym obszarze pola walki. Ich typy to: ochronna bariera dla zaprzyjaźnionych sił, dodatkowa ochrona dla leczących klas, masowa polimorfia na wrogich jednostkach, oraz wzmocnienie obrażeń zadawanych przez własne jednostki.

3. "Dreadgion":   Jest to element wprowadzający pozytywny zamęt. Niemożliwym jest przewidzenie efektów działań wojennych kiedy Balaur są w nie zaangażowani. Balaur istnieją po to, aby utrzymywać balans pomiędzy siłami Elyos i Asmodians, ale także mają swoje własne plany i mogą stanowić zagrożenie dla obu frakcji. W centrum ziem Balaur stoi Dreadgion. To gigantyczny okręt wojenny, który może sporadycznie pojawić się w Otchłani. Kiedy się już pojawi wyskakują z niego słudzy Balaur, którzy mogą zaangażować się bezpośrednio w walkę.

4. Questy:   Podczas wykonywania questów w Otchłani trzeba mieć oko na potwory, oraz na przedstawicieli wrogiej frakcji. Dodatkowe punkty (Abbys Points) będą przyznawane za udział w walkach PvP oraz RvR (race versus race).

5. Osiągnięcia w Otchłani - Rangi:   Może być tylko jeden Bohater Otchłani. Zdobywa się ten tytuł poprzez walki PvP. Poprzez awanse w hierarchii otrzymuje się zestawy dodatkowych umiejętności, które wzmacniają siły postaci, oraz dają możliwość naładowania normalnych graczy potężną mocą.


Aby wkroczyć do Otchłani...

Każda frakcja musi wypełnić cztery questy aby uzyskać dostęp do Otchłani. Otrzymywane są na dwudziestym piątym poziomie postaci i w porównaniu do innych są znacznie trudniejsze.

Ostateczne zadanie polega na locie przez szereg bram przy limicie czasowym i może stanowić poważne wyzwanie, więc umiejscowienie wszystkich bram powinno być dobrze znane, tak samo jak wszelkie techniki lotu.

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Na zdjęciu widać bramę specjalną - RIFT. Pojawia się losowo w całej krainie, nie wiadomo kiedy i gdzie. Przenosi bezpośrednio do terenów wrogiej frakcji.
Ta brama to natomiast brama w Abyss quest part4. Większość bram umieszczonych jest w miastach, np. Verteron, Altgard oraz w jaskiniach na Poeta Island i Ishalgen Island.

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!


Questy w Otchłani

W odróżnieniu od zadań, które wymagają przemieszczania się po rejonach wrogiej frakcji, questy związane z Otchłanią realizowane są przez obie frakcje w tym samym miejscu. W związku z powyższym musisz być czujny i mieć szeroko otwarte oczy. Wybijanie się grup przeciwnych frakcji jest w Otchłani rzeczą wielce częstą.

Opisy questów dodam w przyszłości, po wydaniu w EU.


Jak wejść do Otchłani?

Jak napisałem już wcześniej jedną drogą są wrota. Jednak...
Każda frakcja ma Bramy do Otchłani w pewnych konkretnych miejscach. Mogą one być użyte oczywiście dopiero po wypełnieniu czterech wymaganych questów.
*Są  też bramy specjalne, o których już wspomniałem.
Elyosi mają Bramy w obłokach ponad Twierdzą Berteron oraz Twierdzą Eltenen. Asmodianie mają Bramy ponad Twierdzami Altgard, Mortheim i Berluslan. Po przekroczeniu Bramy Elyos przenoszą się do Twierdzy Teminon, a Asmodian do Twierdzy Primum.

Bardziej szczegółowo

Znajduje się tutaj wielu NPC, którzy zlecają nam zadania do wykonania. Podczas pobytu w Otchłani gracze zdobywają Qina oraz punkty Otchłani, które można wykorzystać do zakupu wyposażenia, oraz innych przedmiotów.

Punkty Otchłani zdobywa się poprzez wykonywanie misji, ubijanie potworków, czy też graczy wrogiej frakcji. Za te punkty można nabyć w twierdzach przedmioty od NPC.
W twierdzach znajdują się wieże, przy pomocy których, za drobną opłatą można wrócić do swoich macierzystych miast.

Struktura Otchłani

Otchłań składa się z części niższej, wyższej oraz rdzenia. W każdej z tych sekcji znajdują się potwory różnego poziomu. Wskazanym jest eksplorowanie rejonów adekwatnie do poziomu gracza.

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Dziewięć Twierdz oraz trzydzieści jeden artefaktów jest to porozrzucanych po Otchłani. Ich status można zaobserwować na mapie.
Aby dostać się z niższej do wyższej części Otchłani należy użyć strugi światła we wschodnim lub zachodnim Rateslan. Podróżować można także przy użyciu teleportów znajdujących się w Twierdzach.

Punkty Otchłani

Punkty Otchłani wymagane są aby awansować w rankingu PvP oraz aby nabyć przedmioty do walki PvP. Swoją aktualna pozycję w rankingu znajdziesz w zakładce postaci.
Punkty Otchłani zdobywa się poprzez eliminację graczy przeciwnej frakcji, potworów, oraz wykonywanie zadań. Trzeba jednak pamiętać, iż przegrana w walce redukuje ich liczbę. Traci się je także zakupując przedmioty w Otchłani.
Ilość punktów ma wpływ na miejsce w rankingu, więc ich używanie obniża aktualną pozycję.

Jak zdobywa się owe punkty:
- Eliminacja gracza przeciwnej frakcji.
- Eliminacja NPC przeciwnej frakcji.
- Ubijanie potworów z Otchłani.
- Wypełnianie misji.

Jak się je traci:
- Przegrana w walce z graczem przeciwnej frakcji.
- Przegrana w walce z NPC przeciwnej frakcji.
- Przegrana w walce z potworem z Otchłani.
- Nabywanie przedmiotów z Otchłani.


Ranking Abyss

Aby sprawdzić swój status i rangę Abyss wchodzimy w Profil postaci w zakładkę "Abyss"
Władanie Twierdzą w Otchłani, eliminowanie graczy i NPC przeciwnej frakcji oraz wykonywanie misji to najlepszy sposób aby zdobyć Punkty Otchłani. Nabywanie wyposażenia oraz innych przedmiotów z Otchłani możliwe jest przy użyciu tych punktów, jednakże to właśnie ich ilość determinuje pozycję w rankingu. Nabywanie wszelkiego sprzętu w Otchłani zmniejsza ilość punktów, a tym samym może obniżyć pozycję w rankingu, więc należy rozważyć konieczność dokonania zakupów kosztem obniżenia pozycji.

Łącznie jest osiemnaście pozycji w rankingu, wymienionych w tabeli poniżej. Od oficera piątego stopnia do najwyższego oficera otrzymuje się dostęp do specjalnych umiejętności. Przewyższają one regularne umiejętności znacznie i mogą być używane jedynie w Otchłani. Awansowanie w rankingu pozwoli uzyskać nowe, potężniejsze umiejętności. Spadek w rankingu, zwłaszcza poniżej oficera piątego stopnia uniemożliwi ich używanie do czasu ponownego awansu.
Oto owe pozycje (rangi):
(Dla obu ras są one jednakowe i wymagają jednakowej ilości punktów)
Tytuł                    Pozycja       Ilość dostępnych pozycji  Pkt. +/-             Wymagana ilość pkt.
Żołnierz 8 stopnia        2                        -                     168           37                1,200
Żołnierz 7 stopnia        3                        -                     235           58                4,220
Żołnierz 6 stopnia        4                        -                     329           91                10,990
Żołnierz 5 stopnia        5                        -                     461           143               24,260
Żołnierz 4 stopnia           6                        -                     645           225               48,420
Żołnierz 3 stopnia        7                        -                     903           356               89,000
Żołnierz 2 stopnia        8                        -                     1,264         561               145,800
Żołnierz 1 stopnia        9                        -                     1,770         885               225,300
Oficer 1 stopnia         10                        1000                2,124         1,195            319,900
Oficer 2 stopnia         11                        800                  2,549         1,616            416,400
Oficer 3 stopnia         12                        500                  3,059         2,184            514,900
Oficer 4 stopnia         13                        300                  3,671         2,949            615,400
Oficer 5 stopnia         14                        100                  4,405         3,981            717,800
Generał                    15                        30                    5,286         5,374            822,300
Wielki Generał            16                        10                    6,343         7,258            928,900
Dowódca                  17                        3                     7,612          9,799            1,037,600
Naczelny Dowódca     18                        1                     9,134          13,229           1,148,500

Skille związane z rangami:

Oficer 5 stopnia - Sztorm Otchłani I
Zadaje 1016-1020 obrażeń fizycznych do 6 celów w promieniu 20m od rzucającego.
Oficer 5 stopnia - Polimorfia: Boży Strażnik I
Tymczasowo przemienia w Bożego Strażnika. W tym czasie posiada immunitet na wszelkie negatywne stany. HP oraz MP są nieustannie regenerowane. Atak obraz obrona są wzmocnione. Szybkość poruszania oraz latania wzrasta o 10% a zadawane obrażenia zwiększone są o 50%.
Generał - Przywołanie: Siła Otchłani I
Przywołuje sługę, który zadaje magiczne obrażenia do 6 celów znajdujących się w promieniu 20m od źródła rażenia, które musi się znajdować w promieniu 20m od rzucającego.
Wielki Generał - Tarcza Odbicia I
Przez 1 minutę, do 600 pkt. obrażeń zostanie odbitych na wrogów znajdujących się w promieniu 5m. od rzucającego.
Dowódca - Fala Otchłani I
Ogłusza wrogów, w promieniu 20m od rzucającego, na czas 5 sekund.
Naczelny Dowódca - Tsunami Otchłani I
Zadaje 1616-1620 fizycznych obrażeń celowi znajdującemu się w odległości do 30m.
Naczelny Dowódca - Egzekucja I
Zadaje magiczne obrażenia po 5 sekundach celowi znajdującemu się w odległości do 30m.

Core (Jądro)

Jądro Abyss, to tak naprawdę nieduża lokacja. Czemu zawdzięcza swoją chwałę? W Jądrze Abyss znajduje się bowiem Uświęcona Twierdza - ogromna twierdza, której zdobycie nie tylko daje niezwykły prestiż, ale również pozwala na wiele rzeczy dla danej frakcji, np. teleporty w obszarach Abyss, oraz wiele innych. Oczywiście dużo trudniej ją zdobyć, ponieważ jakość wiąże się tu z trudem.
Oto zdjęcie Jądra z widoku Otchłani Niższej:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Natomiast tu zdjęcie jednej z wysp w Abyss:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Ogólne koncepcje Core były następujące:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
To natomiast jest login screen w Core Abyss:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
Tu mamy koncepcje Uświęconej Twierdzy:
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Dobrze, teraz już chwilowo skończmy z tym co było rozpatrywane przez NCSoft, przejdźmy do faktów zawartych w grze. Jeśli chodzi o Core to wszystko co na razie mogę powiedzieć. Jedynie mogę dodać, że aby z Top Abyss dostać się do Core Abyss należy użyć przejścia, w postaci dużej ilości wrót (każde przedłużają lot o 7sekund). Nie ma tu strugi światła jak między Wyższą Otchłanią, a Niższą.


Strażnicy

Zarówno Twierdz jak i Artefaktów bronią strażnicy. Przy Artefaktach może to być spora grupa bardzo silnych mobów lub Raid Boss, natomiast w Oblężeniu (Walce o Twierdzę) mamy do czynienia z PvPvE (czyli gracz przeciwko graczowi przeciwko otoczeniu). Jednym słowem totalny chaos. Już tłumaczę jak to wygląda.
Jeżeli Twierdza jest zdobywana po raz pierwszy i nie jest pod kontrolą żadnej z dwóch dostępnych nam ras, to wtedy we władaniu ją mają Balaurowie. A dokładniej cała Twierdza obstawiona jest wtedy NPC - sługami Balaur, a w jej centrum stoi RB - wielki Balaur.

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!


Nie znalazłem ich Bossa, jak ktoś ma to niech da tutaj link.
Prawidłowa część Oblężenia zaczyna się po zabiciu Bossa. Wtedy rasy walczą ze sobą o panowanie nad Twierdzą. Dokładne informacje, jak to wszystko wygląda zostaną jednak podane po premierze w EU.
Inną sytuację mamy, gdy zamek jest już w posiadaniu którejś z frakcji. Wtedy również w Twierdzy pojawią się NPC ("sztuczni" Asmodianie lub Elyosi), oraz Boss do nich odpowiedni:
Elyosi: http://img246.imageshack.us/img246/5278/aion351da0.jpg
Asmodianie: Wielki Asmodianin w czerwonej zbroi ze skrzydłami
Oczywiście do walki zawsze mogą dołączyć Balaurowie przybywając czymś w rodzaju statku latającego. Niebezpieczna machineria potrafiąca przywołać wiele wrogich istot.


Artefakty

Artefakty są porozrzucane dookoła Otchłani i mogą znajdować się pod kontrolą sił Elyos, Asmodian lub Balaur przez 24 godziny. Wejście w ich posiadanie pozwoli na użycie ich ukrytych mocy. Te moce są często przypisane do umiejętności Artefaktu. Uaktywniony Artefakt będzie obejmować swoim działaniem wyspę na której się znajduje.
Łącznie w Otchłani znajduje się 32 Artefaktów, które mają 14 różnych działań. W niższej części znajduje się 8 Artefaktów, 14 w wyższej części, natomiast w rdzeniu jest ich 9.
Artefakty mogą być użyte przez graczy atakujących, jak i broniących fortece, dlatego też diametralnie wpływają na taktykę działań.
Miejsca oraz działanie każdego Artefaktu zostaną wytłumaczone poniżej.

W Niższej Otchłani znajdują się następujące Artefakty:
1. Abyssal Shield
2. Abyssal Light
3. Bloody Cry
4. Rain of Illusion
5. Mythical Strength
6. Abyssal Light
7. Abyssal Light
8. Abyssal Shield

W Wyższej Otchłani natomiast:
1. Belldandy's Mockery
2. Celestial Breath
3. Celestial Curse
4. Eruption
5. Abyssal Shield
6. Bloody Cry
7. Eruption
8. Hellfire
9. Metamor Vines
10. Eruption
11. Metamor Vines
12. Abyss Storm
13. Rain of Illusion
14. Air Shackle

A w Jądrze Otchłani:
1. Metamor Vines
2. Eruption
3. Celestial Breath
4. Abyssal Barrier
5. Abyssal Light
6. Abyssal Light
7. Eruption
8. Abyss Storm
9. Eruption

Posiadanie Artefaktów

W przeciwieństwie do fortec, wejście w posiadanie Artefaktu możliwe jest w każdej chwili. Jeśli Artefakt znajduje się w posiadaniu frakcji Balaur, ich Strażnik Artefaktu będzie obecny. Pierwsza frakcja lub legion, który pokona Strażnika, przejmie kontrolę nad Artefaktem. W momencie przejęcia kontroli przez jakąś frakcję, ich NPC Strażnik Artefaktu pojawi się. Tak samo pokonanie Strażnika danej frakcji, przez inną pozwala przejąć kontrolę nad danym Artefaktem.
W momencie posiadania Artefaktu, pojawi się wielu NPC chroniących Strażnika Artefaktu, jednakże do przejęcia kontroli nad Artefaktem wymagane jest pokonanie samego Strażnika, a nie jego sług. Po pokonaniu Strażnika, wszyscy pozostali NPC znikną. Tak samo, jak  w przypadku fortec, emblemat posiadacza artefaktu będzie wyświetlany. W przypadku przejęcia Artefaktu przez gracza, który nie należy do żadnego Legionu, zostanie wyświetlony emblemat frakcji z której pochodzi.


Używanie Artefaktów

Artefakty są kluczowym elementem oblężenia fortecy. Frakcje wchodzą w posiadanie Artefaktów aby móc używać ich potężnych mocy w obszarze fortec. Dla atakujących sił moce Artefaktu pozwolą osłabić siłę broniących się. Dla obrońców fortecy najważniejszym jest, aby nie dopuścić wrogiej frakcji do przejęcia kontroli nad Artefaktami.
Aby użyć Artefaktu trzeba posiadać odpowiednią ilość Kamieni Aktywacji Artefaktu. Tych kamieni nie da się kupić w żadnym sklepie. Jedyne co można kupić, to recepturę na tworzenie takich kamieni. Jest ona do nabycia w Otchłani u Consumable Rewards NPC. Kamienie mogą być wytworzone przy użyciu umiejętności alchemii na min. 199 poziomie.
Składniki takiego kamienia to:
Mid-grade Magic Crystal x 4        
Mid-grade Wisdom Stone x 6   
Mid-grade Catalyst x 14   
Ode Crystal x 19   
Posiadanie wymaganej ilości Kamieni Aktywacji Artefaktu uaktywni przycisk użycia Artefaktu. Jego użycie uruchomi animację aktywacji i nastąpi działanie Artefaktu. Przemieszczenie się, lub zostanie zaatakowanym podczas aktywowania Artefaktu zatrzyma jego działanie. Czas ponownego użycia jest inny w zależności od typu Artefaktu.
Tak samo jak fortece, wszystkie Artefakty mogą być przejmowane przez Legiony. Jednakże w przypadku pokonania Strażnika Artefaktu przez gracza nie należącego do żadnego Legionu, Artefakt staje się własnością całej frakcji, do której należał dany gracz. W przypadku kontroli Artefaktu przez dany Legion, jedynie Legion Master może go aktywować. Można to zmienić poprzez nadanie przywilejów oraz uprawnień członkom Legionu. W sytuacji, kiedy cała frakcja jest w posiadaniu Artefaktu, każdy gracz tej frakcji może go uruchomić.
Ewentualne zdjęcia zostaną dodane później.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2009, 12:45:02 wysłane przez Skidbladnir » Zapisane
Reklama
« : Maj 10, 2009, 00:38:33 »

Zarejestruj konto i zacznij grać!
 Zapisane
Deather
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Wiadomości: 114

GG the end? yet? :(




IGNORUJ
Odpowiedz 1 : Maj 10, 2009, 13:19:11

Wiem, że to troszkę późno się obudziłem, ale myślałem, że to zmieniłem...na początku, jak piszę o Riftach to jest błąd- nie przenoszą one do Abyss tylko do krain przeciwnych frakcji.
Zapisane
magrat
Pomocnik
Zaawansowany użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 276
Rasa: Asmodians
Nick: Magratkaa
Legion: Aesir
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Łobuz



Odpowiedz 2 : Maj 10, 2009, 19:27:22

Niestety chyba przez nieuwagę ominąłeś te błędy:

Cytuj
Na zdjęciu widać bramę specjalną- RIFT, pojawia się losowo w całej krainie, nie wiadomo kiedy i gdzie. Przenosi bezpośrednio do wrogiej frakcji.
Ta brama to natomiast brama w Abyss quest part4. Większość bram umieszczonych jest w miastach <Verteron, Altgard> oraz w jaskiniach na Poeta Island i Ishalgen Island.


Aby sprawdzić swój status i rangę Abyss wchodzimy w Profil postaci w zakładkę "Abyss"


Jądro Abyss, to tak naprawdę nieduża lokacja. Czemu zatem jest tak wyłapywana? Czemu zawdzięcza swoją chwałę? W Jądrze Abyss znajduje się bowiem Uświęcona Twierdza- ogromna twierdza, której zdobycie nie tylko daje niezwykły prestiż ale również pozwala na wiele rzeczy dla danej frakcji, np. teleporty w obszarach Abyss, oraz wiele innych. Oczywiście dużo trudniej ją zdobyć, ponieważ jakość wiąże się tu z trudem.
Oto zdjęcie Jądra z widoku Otchłani Niższej
 


Zarówno twierdz jak i Artefaktów bronią guardzi. Przy artefaktach może to być spora grupa bardzo silnych mobów lub Raid Boss, natomiast w Oblężeniu (Walce o Twierdze) mamy do czynienia z PvPvE (czyli gracz przeciwko graczowi przeciwko otoczeniu). Jednym słowem totalny chaos. Już tłumaczę jak to wygląda.


Inną sytuację mamy gdy zamek jest już w posiadaniu którejś z frakcji. Wtedy również  Twierdzy pojawią się NPC ("sztuczni" Asmodianie lub Elyosi) oraz Boss do nich odpowiedni:
Elyosi:

Proszę o poprawienie tego, bo przyjdzie taki Musashi i powie, że to moja wina albo i co Język
Zapisane
Skidbladnir
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1129




IGNORUJ
Odpowiedz 3 : Maj 10, 2009, 20:17:54

Done and done.
Zapisane
Aiyoku
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 743
Rasa: Elyos
Klasa: Sorcerer
Nick: Na imię mi legion, bo nas jest wielu
Wersja: Europa
Serwer: [TW] Tajwan




IGNORUJ
Odpowiedz 4 : Maj 10, 2009, 21:28:16

Jaki "done" Język ?


HISTORIA ABYSS

Bolesne wspomnienia "Wojen Milenijnych" (org. "Millenium Wars") dosłownie wryły się w ziemię w postaci ogromnych otchłani przypominające ludzkie blizny. To miejsce nazywane jest "Abyss" i bardzo dosadnie przypomina o słabości wieży. W odróżnieniu do otoczenia, Abyss jest królestwem chaosu, niczym najgorszy koszmar. Istnieje głęboko w sercu wszechświata Aion, wydaje się, że zachowuje się inaczej niż cokolwiek innego co można odnaleźć i dostrzec w Atrei. Anarchiczny i imponujący krajobraz wygląda jakby został stworzony do wielkich bitew.
Przemierzając Abyss nieraz napotkać można Elyos, Asmodian i Balaurów toczących zaciekłe bitwy. To bardzo niebezpieczny i nieprzewidywalny teren pełen wyzwań i szans na stoczenie zwycięskiego pojedynku, czających się praktycznie w każdym cieniu. Chociaż nie trudno tu o kłopoty, miejsce to kryje w sobie wiele wartościowych zasobów, legendarnych "Bossów" oraz obozów wrogich ras do możliwych do podbicia i złupienia.

Jednak, aby znaleźć to wszystko trzeba dostać się niemal do samego serca "Abyss", a to nie należy do łatwych zadań. Z pewnością wielu zaślepionych możliwością wzbogacenia, zdecyduje się samotną wyprawę, która może się okazać zbyt ciężka, nawet dla najbardziej doświadczonych poszukiwaczy przygód.
W "Abyss" znajdziemy wiele terenów umożliwiających walkę i jest to jednym z najbardziej emocjonujących i dynamicznych aspektów gry Aion.

Elementy Otchłani

1. Oblężenia:   W Otchłani znajduje się dziewięć fortec oraz trzydzieści jeden artefaktów. Wszystkie gotowe do zdobycia przez zwalczające się frakcje. Walka o fortece rozpoczyna się po pokonaniu Strażnika Fortecy.

2. Artefakty:   Artefakty dodają pewien dynamiczny element podczas oblężenia. Raz uaktywnione generują pewne umiejętności, odczuwalne na sporym obszarze pola walki. Ich typy to ochronna bariera dla zaprzyjaźnionych sił, dodatkowa ochrona dla leczących klas, masowa polimorfia na wrogich jednostkach,<przecinek>oraz wzmocnienie obrażeń zadawanych przez własne jednostki.

3. "Dreadgion":   Jest to element wprowadzający pozytywny zamęt. Niemożliwym jest przewidzenie efektów działań wojennych, kiedy Balaur są w nie zaangażowani. Balaur istnieją aby utrzymywać balans pomiędzy siłami Elyos i Asmodians, ale także mają swoje własne plany i mogą stanowić zagrożenie dla obu frakcji. W centrum ziem Balaur stoi Dreadgion. To gigantyczny okręt wojenny, który może sporadycznie pojawić się w Otchłani. Kiedy się już pojawi, wyskakują z niego słudzy Balaur, którzy mogą zaangażować się bezpośrednio w walkę.

4. Questy:     Podczas wykonywania questów w Otchłani trzeba mieć oko na potwory,<przecinek> oraz na przedstawicieli wrogiej frakcji. Dodatkowe punkty (Abbys Points) będą przyznawane za udział w walkach PvP oraz RvR(race versus race).

5. Osiągnięcia w Otchłani- Rangi:     Może być tylko jeden Bohater Otchłani. Zdobywasz ten tytuł poprzez walki PvP. Poprzez awanse w hierarchii otrzymujesz zestawy dodatkowych umiejętności, które wzmacniają Twoje siły oraz dają możliwość naładowania normalnych graczy potężną mocą.


Aby wkroczyć do Otchłani...

Każda frakcja musi wypełnić cztery questy aby uzyskać dostęp do Otchłani.Otrzymywane są na dwudziestym piątym poziomie postaci i w porównaniu do innych są znacznie trudniejsze.

Ostateczne zadanie polega na locie przez szereg bram, przy limicie czasowym i może stanowić poważne wyzwanie. Tak więc umiejscowienie wszystkich bram  winno być dobrze znane, tak samo jak wszelkie techniki lotu.

Na zdjęciu widać bramę specjalną- RIFT, pojawia się losowo w całej krainie, nie wiadomo kiedy i gdzie. Przenosi bezpośrednio do wrogiej frakcji.
Ta brama to natomiast brama w Abyss quest part4. Większość bram umieszczonych jest w miastach <Verteron, Altgard> oraz w jaskiniach na Poeta Island i Ishalgen Island.

Questy w Otchłani

W odróżnieniu od zadań, które wymagają przemieszczania się po rejonach wrogiej frakcji, questy związane z Otchłanią realizowane są, przez obie frakcje, w tym samym miejscu. W związku z powyższym, musisz być czujny i mieć szeroko otwarte oczy. Wybijanie się grup przeciwnych frakcji jest w Otchłani rzeczą wielce częstą.

Opisy questów dodam w przyszłości, po wydaniu w EU.


Jak wejść do Otchłani?

Jak napisałem już wcześniej jedną drogą są wrota. Jednak...
Każda frakcja ma Bramy do Otchłani w pewnych konkretnych miejscach. Mogą one być użyte oczywiście dopiero po wypełnieniu czterech wymaganych questów.
          *Są  też bramy specjalne, o których już wspomniałem.
Elyosi mają Bramy w obłokach ponad Twierdzą Verteron,<przecinek> oraz Twierdzą Eltenen. Asmodianie mają Bramy ponad Twierdzami Altgard, Mortheim i Berluslan.
Po przekroczeniu Bramy przenosisz się do Twierdzy Teminon (Elyos),<przecinek> albo Twierdzy Primum (Asmodian).
Elyos mają oficjalne bramy w Verteron i Eltenen:

natomiast Asmodianie w Altgard i Morheim:

Twierdze<nie estetycznie to wyglądało Język, albo całość wielkimi literami, albo nie> w Otchłani

Twierdze Frakcji

Po przekroczeniu Bram Otchłani gracz zostaje skierowany do Twierdzy odpowiedniej dla frakcji, którą reprezentuje tj. Teminon (Elyos) albo Primum (Asmodian). Znajduje się tutaj wielu NPC, którzy dają nam zadania do wykonania. Podczas pobytu w Otchłani gracze zdobywają Qina oraz punkty Otchłani, które można wykorzystać do zakupu wyposażenia oraz innych przedmiotów.

Punkty Otchłani zdobywa się poprzez wykonywanie misji, ubijanie potworków,<przecinek> czy też graczy wrogiej frakcji. Za te punkty można nabyć w twierdzach przedmioty od NPC.
W twierdzach znajdują się wieże, przy pomocy których, za drobną opłatą, można wrócić do swoich macierzystych miast.
Twierdza Elyos: (Temion Stronghold)              Twierdza Asmodian: (Primum Stronghold)

Struktura Otchłani

Otchłań składa się z części niższej, wyższej,<przecinek> oraz rdzenia. W każdej z tych sekcji znajdują się potworki różnego poziomu. Wskazanym jest eksplorowanie rejonów adekwatnie do poziomu gracza..
MAPY:
Niższa Otchłań                                 Wyższa Otchłań                       Jądro Otchłani

Dziewięć Twierdz oraz trzydzieści jeden artefaktów porozrzucanych jest po Otchłani. Ich status można zaobserwować na mini mapie.
Aby dostać się z niższej do wyższej części Otchłani musisz użyć strugi światła we wschodnim lub zachodnim Rateslan. Podróżować można także przy użyciu teleportów znajdujących się w Twierdzach.

Uświęcona Twierdza, znajdująca się w rdzeniu Otchłani, osiągalna jest poprzez Oko Eleshuranta, znajdujące się wyższej części Otchłani. Teleporty będą aktywne w momencie, gdy któraś z frakcji jest w posiadaniu Uświęconej Twierdzy.


Punkty Otchłani

Punkty Otchłani wymagane są aby awansować w rankingu PvP,<przecinek> oraz aby nabyć przedmioty do walki PvP. Swoją aktualna pozycję w rankingu znajdziesz w zakładce postaci.
Punkty Otchłani zdobywa się poprzez eliminację graczy przeciwnej frakcji, potworów, oraz wykonywanie zadań. Trzeba jednak pamiętać iż przegrana w walce redukuje ich liczbę. Tracisz je także zakupując przedmioty w Otchłani.
Ilość punktów ma wpływ na miejsce w rankingu, więc ich używanie obniża aktualną pozycję.

Jak zdobywać owe punkty:
- Eliminacja gracza przeciwnej frakcji
- Eliminacja NPC przeciwnej frakcji
- Ubijanie potworów z Otchłani
- Wypełnianie misji

Jak tracić:
- Przegrana w walce z graczem przeciwnej frakcji
- Przegrana w walce z NPC przeciwnej frakcji
- Przegrana  w walce z potworem z Otchłani
- Nabywanie przedmiotów z Otchłani


Ranking Abyss

Aby sprawdzić swój status i rangę Abyss wchodzimy w Profil postaci w zakładkę "Abyss"

Władanie twierdzą w Otchłani, eliminowanie graczy,<przecinek> oraz NPC przeciwnej frakcji,<przecinek> oraz wykonywanie misji to najlepszy sposób aby zdobyć Punkty Otchłani. Nabywanie wyposażenia,<przecinek> oraz innych przedmiotów z Otchłani możliwe jest przy użyciu tych punktów, jednakże to właśnie ich ilość determinuje pozycję w rankingu. Nabywanie wszelkiego sprzętu w Otchłani zmniejsza ilość punktów,<przecinek> a tym samym może obniżyć pozycję w rankingu, więc należy rozważyć konieczność dokonania zakupów kosztem obniżenia pozycji.

Łącznie jest osiemnaście pozycji w rankingu, wymienionych w tabeli poniżej. Od oficera piątego stopnia do najwyższego oficera otrzymujesz dostęp do specjalnych umiejętności. Przewyższają one regularne umiejętności znacznie i mogą być używane jedynie w Otchłani. Awansowanie w rankingu pozwoli uzyskać nowe, potężniejsze umiejętności. Spadek w rankingu, zwłaszcza poniżej oficera piątego stopnia uniemożliwi ich używanie do czasu ponownego awansu.
Oto owe pozycje(rangi):
(Dla obu ras są one jednakowe i wymagają jednakowej ilości punktów)
        Tytuł                    Pozycja  Pkt. +/-     Wymagana ilość pkt.
   Żołnierz 8 stopnia   2   -   168   37   1,200
   Żołnierz 7 stopnia   3   -   235   58   4,220
   Żołnierz 6 stopnia   4   -   329   91   10,990
   Żołnierz 5 stopnia   5   -   461   143   24,260
   Żołnierz 4 stopnia   6   -   645   225   48,420
   Żołnierz 3 stopnia   7   -   903   356   89,000
   Żołnierz 2 stopnia   8   -   1,264   561   145,800
   Żołnierz 1 stopnia   9   -   1,770   885   225,300
    Oficer 1 stopnia (1 gwiazda   10   1000   2,124   1,195   319,900
   Oficer 2 stopnia (2 gwiazdy)   11   800   2,549   1,616   416,400
   Oficer 3 stopnia (3 gwiazdy)   12   500   3,059   2,184   514,900
   Oficer 4 stopnia (4 gwiazdy)   13   300   3,671   2,949   615,400
   Oficer 5 stopnia (5 gwiazd)   14   100   4,405   3,981   717,800
   Generał   15   30   5,286   5,374   822,300
   Wielki Generał   16   10   6,343   7,258   928,900
   Dowódca   17   3   7,612   9,799   1,037,600
   Naczelny Dowódca   18   1   9,134   13,229   1,148,500

Skille (umiejętności) związane z rangami:
Wymagana pozycja| Ikona |        Nazwa         |                    Opis                                        |

14      Sztorm Otchłani I   Zadaje 1016-1020 obrażeń fizycznych do 6 celów w promieniu 20m od rzucającego.
14      Polimorfia: Boży Strażnik I   Tymczasowo przemienia w Bożego Strażnika. W tym czasie posiada immunitet na wszelkie negatywne stany. HP<Co?> oraz MP są nieustannie regenerowane. Atak obraz obrona są wzmocnione. Szybkość poruszania,<przecinek> oraz latania wzrasta o 10% a zadawane obrażenia zwiększone są o 50%.
15      Przywołanie: Siła Otchłani I   Przywołuje sługę, który zadaje magiczne obrażenia do 6 celów znajdujących się w promieniu 20m od źródła rażenia, które musi się znajdować w promieniu 20m od rzucającego.
16      Tarcza Odbicia I   Przez 1 minutę, do 600 pkt.obrażeń zostanie odbitych na wrogów znajdujących się w promieniu 5m. od rzucającego.
17      Fala Otchłani I   Ogłusza wrogów, w promieniu 20m od rzucającego, na czas 5 sekund.
18        Tsunami Otchłani I   Zadaje 1616-1620 fizycznych obrażeń celowi znajdującemu się w odległości do 30m.
18      Egzekucja I   Zadaje magiczne obrażenia po 5 sekundach celowi znajdującemu się w odległości do 30m.

Core (Jądro)

Jądro Abyss, to tak naprawdę nieduża lokacja. Czemu zatem jest tak wyłapywana? Czemu zawdzięcza swoją chwałę? W Jądrze Abyss znajduje się bowiem Uświęcona Twierdza- ogromna twierdza, której zdobycie nie tylko daje niezwykły prestiż ale również pozwala na wiele rzeczy dla danej frakcji, np. teleporty w obszarach Abyss, oraz wiele innych. Oczywiście dużo trudniej ją zdobyć, ponieważ jakość wiąże się tu z trudem.
Oto zdjęcie Jądra z widoku Otchłani Niższej
 
Natomiast tu zdjęcie jednej z wysp w Abyss

Ogólne koncepcje Core były następujące :

To natomiast jest login screen w Core Abyss:

Tu mamy koncepcje Uświęconej Twierdzy:

Dobrze, teraz już chwilowo skończmy z tym co było rozpatrywane przez Nc Soft, przejdźmy do faktów zawartych w grze. Jeśli chodzi o Core to to wszystko co póki co mogę powiedzieć.<Co?> Jedynie mogę dodać, że aby z Top Abyss dostać się do Core Abyss należy użyć zejścia, w postaci dużej ilości wrót (każde przedłużają lot o 7sekund). Nie ma tu strugi światła jak między Wyższą Otchłanią, a Niższą.


STRAŻNICY

Zarówno twierdz jak i Artefaktów bronią guardzi. Przy artefaktach może to być spora grupa bardzo silnych mobów,<przecinek> lub Raid Boss, natomiast w Oblężeniu (Walce o Twierdze) mamy do czynienia z PvPvE (czyli gracz przeciwko graczowi przeciwko otoczeniu). Jednym słowem totalny chaos. Już tłumaczę jak to wygląda.
Jeżeli twierdza jest zdobywana po raz pierwszy i nie jest pod kontrolą żadnej z dwóch dostępnych nam ras, to wtedy we władaniu ją mają Balaurowie. A dokładniej cała Twierdza obstawiona jest wtedy NPC- sługami Balaur, a w jej centrum stoi RB- wielki Balaur. Oto guardzi:

 Nie znalazłem ich Bossa, jak ktoś ma to niech da tutaj link.
Prawidłowa część Oblężenia zaczyna się po zabiciu Bossa. Wtedy rasy walczą ze sobą o panowanie nad Twierdzą. Dokładne informacje, jak to wszystko wygląda zostaną jednak podane po premierze w EU.
Inną sytuację mamy gdy zamek jest już w posiadaniu którejś z frakcji. Wtedy również <o jedną spację za dużo> Twierdzy pojawią się NPC ("sztuczni" Asmodianie lub Elyosi),<przecinek> oraz Boss do nich odpowiedni:
Elyosi: http://img246.imageshack.us/img246/5278/aion351da0.jpg
Asmodianie: Wielki Asmodianin w czerwonej zbroi ze skrzydłami
Oczywiście do walki zawsze mogą dołączyć Balaurowie przylatując czymś w rodzaju statku latającego. Niebezpieczna machineria potrafiąca przywołać wiele wrogich istot.


Artefakty

Artefakty są porozrzucane dookoła Otchłani i mogą znajdować się pod kontrolą sił Elyos, Asmodian,<przecinek> oraz Balaur przez 24 godziny. Wejście w ich posiadanie, pozwoli na użycie ich ukrytych mocy. Te moce są często przypisane do umiejętności artefaktu. Uaktywniony artefakt będzie obejmować swoim działaniem wyspę na której się znajduje.
Łącznie w Otchłani znajduje się 32 artefaktów, które mają 14 różnych działań. W niższej części znajduje się 8 artefaktów, 14 w wyższej części, natomiast w rdzeniu jest ich 9.
Artefakty mogą być użyte przez graczy atakujących, jak i broniących fortece, dlatego też diametralnie wpływają na taktykę działań.
Miejsca,<przecinek> oraz działanie każdego artefaktu zostaną wytłumaczone poniżej.

W niższej Otchłani znajdują się następujące artefakty:
1. Abyssal Shield
2. Abyssal Light
3. Bloody Cry
4. Rain of Illusion
5. Mythical Strength
6. Abyssal Light
7. Abyssal Light
8. Abyssal Shield

W wyższej Otchłani natomiast:
1. Belldandy's Mockery
2. Celestial Breath
3. Celestial Curse
4. Eruption
5. Abyssal Shield
6. Bloody Cry
7. Eruption
8. Hellfire
9. Metamor Vines
10. Eruption
11. Metamor Vines
12. Abyss Storm
13. Rain of Illusion
14. Air Shackle

A w Jądrze Otchłani:
1. Metamor Vines
2. Eruption
3. Celestial Breath
4. Abyssal Barrier
5. Abyssal Light
6. Abyssal Light
7. Eruption
8. Abyss Storm
9. Eruption

POSIADANIE ARTEFAKTÓW

W przeciwieństwie do fortec, wejście z posiadanie artefaktu możliwe jest w każdej chwili. Jeśli artefakt <o jedną spację za dużo> znajduje się w posiadaniu frakcji Balaur, ich Strażnik Artefaktu będzie obecny. Pierwsza frakcja lub legion, którzy pokonają strażnika, przejmą kontrolę nad artefaktem. W momencie przejęcia kontroli przez jakąś frakcję, ich NPC Strażnik Artefaktu pojawi się. Tak samo pokonanie strażnika danej frakcji, przez inną pozwala przejąć kontrolę nad danym artefaktem.
W momencie posiadania artefaktu, pojawi się wielu NPC chroniących Strażnika Artefaktu, jednakże do przejęcia kontroli nad na artefaktem wymagane jest pokonanie samego strażnika,<przecinek> a nie jego sług. Po pokonaniu strażnika, wszyscy pozostali NPC znikają. Tak samo, jak w przypadku fortec, emblemat posiadacza artefaktu, będzie wyświetlany. W przypadku przejęcia artefaktu przez gracza, który nie należy do żadnego Legionu, zostanie wyświetlony emblemat frakcji z której pochodzi.


UŻYWANIE ARTEFAKTÓW

Artefakty są kluczowym elementem oblężenia fortecy. Frakcje wchodzą w posiadanie artefaktów aby móc używać ich potężnych mocy w obszarze fortec. Dla atakujących sił, moce artefaktu pozwolą osłabić siłę broniących się. Dla obrońców fortecy, najważniejszym jest aby nie dopuścić wrogiej frakcji do przejęcia kontroli nad artefaktami.
Aby użyć artefaktu musisz posiadać odpowiednią ilość Kamieni Aktywacji Artefaktu. Tych kamieni nie da się kupić w żadnym sklepie. Jedyne co należy kupić to recepturę na tworzenie takich kamieni. Jest ona do nabycia w Otchłani u Consumable Rewards NPC.  Kamienie mogą być wytworzone przy użyciu umiejętności alchemii na min. 199 poziomie.
Składniki takiego kamienia to:
Mid-grade Magic Crystal x 4        
Mid-grade Wisdom Stone x 6   
Mid-grade Catalyst x 14   
Ode Crystal x 19   
Posiadanie wymaganej ilości Kamieni Aktywacji Artefaktu uaktywni przycisk użycia artefaktu. Jego użycie uruchomi animację aktywacji i nastąpi działanie artefaktu. Przemieszczenie się,<przecinek> lub zostanie zaatakowanym podczas aktywowania artefaktu, zatrzyma jego działanie. Czas ponownego użycia jest inny, w zależności od typu artefaktu.
Tak samo jak fortece, wszystkie artefakty mogą być przejmowane przez Legiony. Jednakże w przypadku pokonania Strażnika Artefaktu przez gracza, nie należącego do żadnego Legionu, artefakt staje się własnością całej frakcji, do której należał dany gracz. W przypadku kontroli artefaktu przez dany Legion, jedynie Legion Master może go aktywować. Można to zmienić poprzez nadanie przywilejów,<przecinek> oraz uprawnień członkom Legionu. W sytuacji, kiedy cała frakcja jest w posiadaniu artefaktu, każdy gracz tej frakcji może go uruchomić.
Ewentualne zdjęcia zostaną dodane później.

Tu kilka ewentualnych screenów Abyss:

Struga światła w Wyższej otchłani:

Dodam tylko, że niektóre zdania brzmią totalnie nie po polsku, jakby wyciągnięte z translatora. W całym tekście za dużo jest słowa "oraz" (może się czepiam, ale co mi tam Język ) i brakuję kupa przecinków przed każdym. Pełno jest także podwójnych spacji, nie zaznaczałem wszystkich, nie chciało mi się już.
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2009, 11:16:36 wysłane przez Aiyoku » Zapisane
Skidbladnir
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1129




IGNORUJ
Odpowiedz 5 : Maj 10, 2009, 21:30:36

A po co to w Brudnopisie było??
Zapisane
Musashi
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 719
Rasa: Elyos
Legion: AmberEye
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Szara eminencja


WWW

IGNORUJ
Odpowiedz 6 : Maj 11, 2009, 05:04:26

Proszę o poprawienie tego, bo przyjdzie taki Musashi i powie, że to moja wina albo i co Język
znowu moja wina ? Przecierz wtedy żartowałem Język

co do arta to nei czytalem calego ale imho nie ma sensu tlumaczyc nazw skilli na polski (bo beda po angielsku). Tak samo jak wyzej dopisze sie do tego co napisal aiyoku - sporo zdan jest dosc dziwnie zlozona, jakby z translatora ew brak inwencji Język Poza tym calkiem niezle choc nie potrzeba az tyle grafiki o abyss (btw lepiej to brzmi niz polska otchlan i tez nei widze sensu tlumaczenia) lepiej dac mniejsze obrazki ale na temat Język
Zapisane
Skidbladnir
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1129




IGNORUJ
Odpowiedz 7 : Maj 11, 2009, 15:14:42

Musashi, mniejsze obrazki, czy mniej? W tej chwili obrazku nie są poprzycinane, jeżeli artykuł zostanie zaakceptowany to wszystko zostanie dopieszczone Mrugnięcie A i... Po co to w Brudnopisie było??
Zapisane
Musashi
Ekspert
*****
Offline Offline

Wiadomości: 719
Rasa: Elyos
Legion: AmberEye
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Szara eminencja


WWW

IGNORUJ
Odpowiedz 8 : Maj 11, 2009, 15:47:17

ze zmniejszycie to wiem, ale ogolnie rzecz biorac to te obrazki odwracaja uwage od tekstu, jest ich za duzo po prostu, zebym nie powiedzial przytlaczaja.

co do brudnopisu - specjalnie tam nikt nic nei pisze zebys mial co robic Język
Zapisane
Sliver
Darczyńca
Aktywny użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 183
Rasa: Asmodians
Legion: IX Kohorta
Wersja: Europa
Serwer: Czas pokaże

ZUT : AiR rok III




IGNORUJ
Odpowiedz 9 : Maj 20, 2009, 08:58:36

[podniesiona ręka] - Proszę Pana! Proszę Pana! A może Pan dopisać że w zamkach można kupować zwoje, które uczą zmieniać eter na inne składniki? Uśmiech
Zapisane
me_love_u
Administrator
Ekspert
*
Offline Offline

Wiadomości: 1231


WWW
Odpowiedz 10 : Maj 21, 2009, 20:41:20

Część grafik pobieranych jest z adresu areyouhellbound.com/forum. Ten adres aktualnie nie działa.

To moja trzecia uwaga dotycząca grafik przy okazji tego artykułu.

http://www.aiononline.com.pl/forum/index.php?topic=302.0 - "Grafiki prosimy umieszczać jako link bezpośredni do obrazka na dowolnym serwerze hostującym grafikę (np. ImageShack.us itp.)."
Zapisane
magrat
Pomocnik
Zaawansowany użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 276
Rasa: Asmodians
Nick: Magratkaa
Legion: Aesir
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos

Łobuz



Odpowiedz 11 : Maj 22, 2009, 15:54:09

ok, czasu mam malo ale zajelam sie kosmetycznymi poprawkami, ciezko to czasem zrobic bez polskich liter Mrugnięcie
A z tymi przecinkami to przegieliscie - czasem lepiej jest je ominac po to, zeby nie stracic sensu zdania. Zdanie tak podzielone, ze nie da sie przez te przecinki nic zrozumiec traci swoja plynosc i po prostu zle wyglada. Wiec co z duzo to nie zdrowo Uśmiech

EDIT
Czytam to juz z 15 raz i ciagle mi cos nie pasuje. Wydaje mi sie, ze cala ta praca jest tak obszerna dlatego, ze jest w niej duzo powtarzania w kolko tego samego odrobine inaczej. W kazdym razie juz to zostawiam w spokoju.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2009, 12:36:29 wysłane przez magrat » Zapisane
me_love_u
Administrator
Ekspert
*
Offline Offline

Wiadomości: 1231


WWW
Odpowiedz 12 : Maj 23, 2009, 22:33:09

Przed publikacją mam ostatnie pytanie.

Na innej stronie o Aion jest artykuł bardzo podobnie napisany. Zawiera niektóre identyczne zdania. Czy autorem obu artykułów jest na pewno ta sama osoba?
Zapisane
Zakne
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 72
Rasa: Elyos
Nick: Zakne
Wersja: Europa




IGNORUJ
Odpowiedz 13 : Maj 28, 2009, 14:09:14

Potrzebowalem coś wyszukać o abyssie i zauważyłem że w zdjęciach jest błąd na dole komentarze.

Aby wkroczyć do Otchłani...
Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!

Na zdjęciu widać bramę specjalną - RIFT. Pojawia się losowo w całej krainie, nie wiadomo kiedy i gdzie. Przenosi bezpośrednio do terenów wrogiej frakcji.
Jest to skill sorca który otwiera brame (teleport do stolicy)

Ta brama to natomiast brama w Abyss quest part4. Większość bram umieszczonych jest w miastach, np. Verteron, Altgard oraz w jaskiniach na Poeta Island i Ishalgen Island.

Obrazek - nie zaladowal sie? powiadam autora!
To jest właśnie rift który pojawia się losowo
Zapisane
Krejzol
Darczyńca
Aktywny użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 186
Rasa: Asmodians
Klasa: Cleric
Nick: Krejzol
Legion: Afternoon Delight
Wersja: Europa
Serwer: [EU] Spatalos


WWW

IGNORUJ
Odpowiedz 14 : Sierpień 08, 2009, 03:02:11

swietny art wyjasniajacy sporo kwestii
mam pytanie odnosnie tego statku bo bylo napisane ze wczasie walki o fortece moga sie pojawic Balaurowie ta trzecia frakcja i wtedy bije sie ona z obiema stronami konfliktu by przejac fortece dla siebie? czy np pomaga w obronie fortecy frakcji ktora ja obecnie posiada ?


« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2009, 04:36:11 wysłane przez Krejzol » Zapisane
Strony: [1] 2
Drukuj
 
Skocz do:  

Zarejestruj konto i zacznij grać!