ForumDodaj do ulubionych (Tylko IE)Ustaw jako startowa (Tylko IE)Kana3 RSS

 
 

Pobieranie

Menu

Strona główna
Forum
Galeria
Dotacja

FAQ
Opis gry
Instalacja gry
Silnik CryEngine
Wymagania sprzętowe

Dodaj artykuł

Żywioły
Divine Power
Historia Atreii

Rasy
Elyos
Asmodian
Balaur (NPC)

Klasy
Warrior
Priest
Scout
Mage

Multimedia
Filmy
Tapety
Dla graczy
Wygaszacze

Ostatnie screeny


Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć



Kliknij aby powiększyć


Więcej
AionOnline
LotrOnline
SilkroadOnline
    Aion Online - Polski Portal
Zarejestruj konto i zacznij grac!

Właściwości postaci/statystyki
Autor: Musashi

Poniżej znajdziecie informacje o podstawowych statystykach postaci, ich wpływie na ataki, obronę, opisy głównych okien postaci, oraz broni i armorów, a także kilka innych ciekawostek.

Okno postaci w grze
1. okno podstawowych statystyk
2. okno rozszerzonych statystyk 
A. broń
B. hełm
C. kolczyk
D. zbroja góra 
E. zbroja dół
F. pierścień
G. buty
H. prawdopodobnie związane z lataniem
I. tarcza
J. naszyjnik
K. kolczyk
L. prawdopodobnie naramienniki lub pasek
M. rękawice 
N. pierścień 
O. prawdopodobnie talizman


 

Bronie
Jak widać na powyższym zdjęciu, w grze pojawią się różne rodzaje broni, a ich wygląd będzie uzależniony od rasy, którą będziemy grać.

Pojawi się dziesięć typów broni. Po lewej bronie Elyos - jak zwykle jaśniutkie, poniżej bronie Asmodians - ciemniejsze, czyli typowa kolorystyka dla obu ras.

Od lewej miecz jednoręczny (1H sword), sztylet (dagger), miecz dwuręczny (2H sword), hmm po naszemu to chyba halabarda (pole), łuk (bow), buława (mace), laska (staff), sfera/kula (orb), oraz księga zaklęć (spellbook).

Szczegółowe okno broni
1. nazwa broni
2. typ broni
3. limit lvl (nie można nosić broni z wyższych lvl na postaci z niższym lvl np. broni 50lvl na charze 10lvl)
4. atrybut broni - do każdej broni będzie można dodać coś, co spowoduje zmianę podstawowych atrybutów broni np. zwiększenie dmg, zwiększenie crit rate, zwiększenie atk spd etc.
5. minimalne-maksymalne obrażenia zadawane przez broń
6. Prędkość ataku broni
7. najprawdopodobniej dodatkowa cecha broni
8. Fizyczny atak broni
9. Fizyczna ocrona broni - coś jak evasion - służy do unikania ataków - im wyższym numerek tym większa szansa uniku
10. Sloty na heartstony
11. Kolejny rodzaj wzmocnienia broni (już trzeci) niestety nie ma więcej info na ten temat


Okno Overenchantowanej broni (OE)
Każdą broń (armory też) można enchantować. Za każdym enchantem zwiększa się dmg zadawany przez broń, lub pdef w przypadku armorów.






 

Armory:

                             

Od lewej (najprawdopodobniej) zestawy nisko poziomowych: plate, chain, cloth i leather.

Jak powszechnie wiadomo pojawią się cztery główne odmiany amorów: Plate (heavy), Chain, Leather i Cloth (robe). Każdy z nich będzie przeznaczony do innych klas np. Plate do warriorów, a Cloth do magów, co nie znaczy, że inne klasy nie będą mogły w nich chodzić.

Szczegółowe okno armorów
1. nazwa armoru
2. typ armoru (czyli: plate, chain, leather lub cloth)
3. minimalny poziom postaci do noszenia
4. fizyczna ochrona armoru 
5. magiczna ochrona
6. Evasion 
7. Prawdopodobnie dodatkowa funkcja
8. Sloty na heartstony.


 

Okno Overenchantowanych armorów (OE)










  

Statystyki postaci i ich zależności (1)
W kolejności od góry (tak to będzie prawdopodobnie wyglądać w angielskiej wersji): HP - ilość punktów życia. MP - ilość punktów many. Siła (Strength/Power) - od niej zależy siła ataków fizycznych postaci. Wytrzymałość (Constitution/Stamina) - od niej zależy ilość punktów HP oraz regeneracja HP. Zwinność (Agility) - od niej zależy ilość uników (dodge), bloki tarczą (shield block rate), uniki postaci (evasion) oraz szansa na przerwanie castingu (rzucanych czarów). Celność (Accuracy) - od niej zależy ilość obrażeń krytycznych, ilość celnych uderzeń oraz uniki postaci (parowanie ciosów - parry) Inteligencja (Intelligence/Knowledge) - od niej zależy atak magiczny oraz częstotliwość krytycznych obrażeń magicznych (M Crit Rate) Alkohol /Dusza/Energia (Spirit/Will) - od niej zależy ilość punktów MP oraz regeneracja MP

Rozszerzone statystyki postaci (2)
Okno podaje dokładne info liczbowe dotyczące każdej ze szczegółowych statystyk. W kolejności od góry (tak to będzie prawdopodobnie wyglądać w angielskiej wersji). Defence, Evasion, Block, Parry, MDef, Fire, Wind, Water, Earth

Tekst napisał Musashi dla klanu AmberEye

Zapraszamy do dyskusji na temat tego artykułu i podsyłania wszelkich sugestii.
Będziemy wdzięczni za uwagi i sygnały dotyczące ewentualnych błędów.
By wysłać swój komentarz lub sugestie - odwiedź nasze forum!

Panel

Login:
Hasło:
Rejestracja

Shoutbox

Musisz być zalogowany aby pisać wiadomości

MrHeden 02:59
nie wiem sprawdzi dobrze co klikasz
~~~~~~~~~~~~

Archiwum

Dotacja

Stan konta portalu.

Potrzeba: 427 zł
Zebrane: 251 zł
Brakuje: 176 zł

Dotacja

www.aiononline.com.pl - Aion Online - Polski Portal - wszystkie prawa zastrzeżone!